Städning på g.

Igår va det ju alla hjärtans dag, gjorde ni något roligt?
Själv var jag med lite vänner:  Elias, Tommie, Mish, Julia, Sara och lite senare kom även Diana
Vi kollade på en rätt så dålig film som killarna hade hyrt, efter halva filmen bytte vi och kollade tv.
När T&E&D hade åkt så satt sara och mish i soffan och kollade nostalgibilder , medan jag och julia fånade oss och tog apknäppa nya bilder. Men det var en mysig kväll trotsallt.♥

Imorses när jag gick upp kurrade min mage. Förmodligen första gången i hela mitt liv jag har varit hungrig på morgonen. Gjorde en superboost frukost som bestod av två fullkornsmackor med sallad, ost, skinka och gurka, ett stort glas juice och sedan två apelsinklyftor.Supergott! :)

Nu blir det städning för fulla muggar. Sedan vet jag inte vad som händer idag.
Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0