tjugotredje-februari-tvåtusentio

Min buss va verkligen jäätteesen imorse!
Gick som vanligt till bussen 07.25 (allt för att slippa kylan), kommer dit väntar i 5-10 min (bussen va sen, skulle gå 27..). Kliver på som en isbit som sedan hade god tid att smälta under de 20-30 minuterna som bussen inte kom upp för en backe vid gamla råslätt. Kom alltså fram till skolan 08.30, då jag var hela en halvtimme sen, och hade spenderat omkring en timma på bussen. Det som brukar ta ungefär 20 min att åka in..
Kan ju bara säga att ja hade tur i oturen, jag hade spanska och hon förstod mycket väl varför jag var sen :)

Nu ska jag kolla min mail , planera lite & fundera ut vart tusan jag kan ha lagt mitt knäskydd efter att knät hoppa ur led. Skulle vara bra att ha det på aerobics passet imorgon. ( säg inte något till min doktor ok? ;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0