Trippelt

Var och impulshandlade med pappa. Tror han har fått lite shopping feber.. Han ropade på mig från nerevåningan ba; SARAH! kom vi ska åka och shoppa saker! (han som haaatar shopping.. ;)) Idag handlade vi i alla fall teknikprylar. Ja en dator, högtalare till mitt rum, och en extern hårddisk till mig :) Mohahaha. Datorn var dock till mamma...
Men jag är ju glad i alla fall. Musiken pumpar just nu kan jag ju säga ! :)

Ska snart äta, och mamma har gjort en rätt endast till mig, då jag inte vill ha pizza. Det är ju inte för gott. Så en fet sallad med hemmagjord dressing. Efter det kör hon mig in till stan så jag, sara & julia ska möta upp elias och lukas. Vad vi ska göra har jag ingen aning om? Blir väl en soft fika eller något.


ha en bra kväll! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, har du någonsin tänkt på att du skulle kunna bli modell? DU är sjukt vacker!! ;o

2010-02-26 @ 23:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0