Messi & Xavi

Som ni själva ser, så har det hänt en liten ändring i bloggen. Den rosa va ju inte alls bra, så nu är den svart och vi får se hur länge det håller i sig.

Idag har skoldagen gått rätt segt. 
"Imorse" vaknade jag upp och så kollade jag snabbt på klockan, flyger upp ur sängen när jag ser att den är 42 i och kastar på mig kläderna och är halvvägs ner i trappan när jag kollar på klockan ytterligare en gång, och jo då såg jag att den visade 23.45. Jag som trodde att det var morgon och att jag hade försovit mig..
Så tokigt det kan bli alltså. Men det va grymt skönt att gå och lägga sig igen (a.

Nu ska ja se vad som händer. Ska förmodligen leka med Becka och kanske Julia.
Skriver lite senare! :)



Mina älsklingar.
Bild 1; Älsklings Messi.
Bild 2; Älsklings Xavi.

Märks det att ingen av dessa är några kamerafantaster? :))

Kommentarer
Postat av: zusanna

hahahahhaha x)

2010-02-01 @ 16:25:50
URL: http://zusannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0