rubrik är överskattat..

Det har varit en händelsefull&låång dag idag.

Har varit hundvakt, det ni! Haha det är ju inte så nytt, men under tiden där så fixade jag lite saker som skulle fixas på dator mm. När mamma kom hem så satte jag igång med en sortering av det jag fixat och sedan efter lite mat & snack med mor min så stack jag iväg för att fixa dessa ärenden.
Vid klockan 6 mötte jag upp min underbara vän Alma. Det var aldeles för längesedan man såg henne , och jag insåg idag hur mycket jag saknar min vän. Men det blir så, när man inte bor grannar eller går på samma skola, tyvärr.....

Nu är jag hemma och funderar starkt på att sätta på en film, t.ex alpa dog och bara slappna av.
Det jobbigaste har jag tagit itu med idag, och behöver inte oroa mig så mycket över det. SKÖNT!
Det gäller bara att göra det så har man skiten gjord lixom!


Kommer ihåg denna dagen så väl. Åh ved den va bra. Början på världens underbaraste vänskap.♥
fattar inte att det är 3 år sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0