Almanacka

Svar till Zusanna; Vi flyttar bara till nästa trappuppgång. Så det är ju inte så långt från den gamla skolan tack och lov. Med tanke på allt det man fick lyfta ;)

Nu sitter ja här med en utslagen hund efter allt bus ute i snön på baksidan, ja det har jag också hunnit med, även att tjata en stund med mormor i telefon. Så vad ligger på sängen? Ihopvikta kläder som väntar på att läggas i en prydlig hög inne i garderoben. Otroligt viktig faktor är att min garderob får inte vara stökig.. haha ingen vill ju gå runt i kläder med veck eller rykor.

Nä nu ska ja ta min kalender och börja planera lite. Jo juste, har ju köpt en kalender efter jag tappat min.
Nu krävs planering och tider som ska sättas in mm.


En sådan ska ja ha nästa år. Då man designar utsidan och insidan helt själv, självklart inom marginaler.
Skulle haft en detta året. Men det blev tyvärr aldrig av...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0