att kolla på sin träning, nya trenden?

Ska snart åka iväg och kolla på min träning♥

Kan ju snabbt säga att det är det som håller fasaden uppe. Allvarligt jag tror att jag dör snart om jag inte blir hel snart. Vilket jag blir när allt som har med operation & rehab har försvunnit. Och då har jag inte kommit till det stadiet än. Grattis sarah.

Jaja, det ska i alla fall bli fint att se mitt lag igen. Sedan lär det ju bli ett och annat sms, men det är ju en helt annan sak, hhe ;)

just nu. drog ju på mig en tjockis tröjja när jag kom hem.
sviniskallt! ironiskt nog är det min innebandyhoodie.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har en liten fråga till dig, hur gör du för att få dina fina "lockar" i håret som du har på någon bild några inlägg ner. Skulle vara superkul att ta del av ditt tips !

Puss&Kram

2010-01-27 @ 14:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0