Avatar

Åh, jag hann typ inte blogga igår. Duktigt sarah!

Idag är vi lediga, och det kan man gilla hur mycket som hellst! :)
Igår så vart ja aningen stressad hela dagen då jag satt och skulle boka 6 biobiljetter halva dagen. Efter det fix och sen in till stan och möta upp Elias & Tommie & Lukas för en fika på Claras. Runt sju kom sara in och var med oss och kort därefter kom Julia. Sedan bar det av mot filmstaden och då kollade vi på avatar

Mycket bra film (den blev bättre då ja verjkligen inte fattade i början!), men den är helt klart sevärd.
Och jag, jag satt mellan E & L och ja kan säga såhär, jag skrattade rätt så mycket.
Ett exempel på en kommantar var när allt blev svart på bioduken så säger E; "80-talet, vart tog du vägen!?"
Det resulterade med att ja höll på att dö av skratt.. han också hahah.

Nu ska ja fixa i min almanacka, gick inte så bra förra gången hehehe.
Pusshejj

Kommentarer
Postat av: ELLEN - eeederholm.blogg.se

jag tyckte den var jättebra! :)

2010-01-11 @ 12:11:19
URL: http://eecederholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0