.

Jag har en liten fråga till dig, hur gör du för att få dina fina "lockar" i håret som du har på någon bild några inlägg ner? Skulle vara superkul att ta del av ditt tips !
Puss&Kram


Hej "anonym".
Det är inte så svårt för mig att fixa mina "lockar" då jag faktiskt inte gör något speciellt. Jag tvättar håret precis innan jag ska lägga mig, och tar bara i lite mousse för att håret ska få lite med volym. Sedan går jag och lägger mig och morgonen efter har jag mitt krull. Sedan fixar jag till det lite med hårspray.
För de som inte har ett självfall som mitt, tycker jag att man kan gå och lägga sig med flätor för att få det här vågiga håret. Om det inte är ditt självfall så spraya i hårspray för att få lockarna att hålla, annars kommer de att gå ur rätt snabbt. Lockar är jättefint, så det är helt klart värt att prova flätor!
Hoppas du har fått svar på din fråga. :) ♥





Kommentarer
Postat av: Leila

älskar rosa bloggar!

2010-01-27 @ 20:54:06
URL: http://leeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0