Favoriter från Cocoo.

Som ni ser på min rubrik kommer ja nu att lista mina favoriter på Cocoo.
Kommer att ge er en förhandstitt på vad som kommer att komma ut i butik och nu i början lite på det som redan finns och det jag själv äger.
Cocoo är där jag inhandlar mina smycken, då det finna så många otroligt underbara smycken där.
Klicka på bannern till vänster (i menyn) eller HÄR för att komma till hemsidan!:))

Nästan alla smycken ligger mellan 100-300 kr, vilket är mycket bra priser.
Det är även fraktfritt inom Sverige!
Här kommer två kollage som ja gjort för att lista mina favoriter just nu, det har ingen speciell ordning, utan hellst ska allt hem till mig inom sin tid haha!


1. Halsband med berlocker som har en gammal känsla. 195:-
2. Flätat armband i härlig färg med olika berlocker och former. 195:-
3. Halsband med en superfin cupcake. 195:-
4. Rosett ring i silvrigt glitter. 145:-
5. Hello Kitty ring. 95:-
6. Ring med glasyr i brunt med en chokladbit och diamantliknande. 165:-


1. Armband med ett silvrigt hjärta. I hjärtat är det ingraverat Je t'aime (Jag älskar dig). 85:-
2. Likadant fast bandet runt är vitt! 85:-
3. Ett armband med ett silvrigt hjärta med ett peace märke hängande innuti. 165:-

Dessa armband är väl använda och kvalitén är superbra!
Starka rekomendationer från mig till er! :))


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vilka fina smycken !!

2010-01-04 @ 22:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0