Hemligt till februari. ;)

Nu ska ja ta och lägga mig i sängen och vila. kolla på lite SATC med en stor kopp juice! och ja, juice är godast i min stooora kopp med olika färgade ringar på liknar mentos, varför vet jag inte ;)
Känner att ja kanske borde trötta ner mig lite, så att ja inte somnar vid 2 och måste upp vid halv 7, för det kommer aldrig att gå... hehe. Skola imorgon ju.
Så det menas med att ja inte kan kolla på mina satc avsnitt ikv, så då får ja allt titta nu.

Jag tänker på något som kommer att hända i februari. Nej det är inte Göteborg ja tänker på, detta är något som kommer att vara x antal år. åååh vad ja längtar. Jag är helt överlycklig!! =))

Alldeles strax om någon minut kommer dagens låt upp, sen lär ja inte blogga mer idag. Hihi.
undra vad man ska ha på sig imorgon bara... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0