kalllt

Usel updatering frå min sida. Men nu tror jag att jag är back on track.

Man kan ju säga att det är olagligt kallt ute. Jag menar vem klarar av att gå till busshållplatsen i -17 grader? Ja det va knappt att jag kom fram ska ja säga er.
Dagen har flutit på bra annars, haft spanska , svenska & matte. I matten har vi geometri och jag fattar absolut ingenting. Men det är en annan sak.

Nu är jag helt genomfrusen här hemma, efter att ha gått från bussen och hem. Och ja vi har bara ca 5-10 meter, men hallå sviniskallt. Och det va sisådär 2,5 timmar sen ja kom hem..


Kommentarer
Postat av: Ida

Fin blogg, vad gör du? :}

2010-01-26 @ 17:30:28
URL: http://iddus.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0