Sun comes up.

Hej bloggen.

Kom hem från malmö igår ungefär vid halv 8. Sara kom in efter en stund och kollade på det nya tillskottet i familjen. Ja, vi var och hämtade en liten puppie♥
Som förövrigt är messis halvbror, de har samma mamma. Han är i alla fall ÿber gullig!

Idag vet jag inte vad som händer, ska vara lite hundvakt åt messi och xavi.
Sedan får man se lite, mår även lite dålig. Men det blir väl att titta på film eller softa idag. Sov ju inte sådär supermycket inatt .....

vi hörs senare, då jag förhoppningsvis mår bättre och är aningen piggare! :)


(detta inlägget skulle komma upp på bloggen runt 9 i morses. ja, blogg.se är segt!)

Kommentarer
Postat av: «PinkieLaady

Sv; Hmm, jag vill inte velja bland personer så det får bli någon pryl och det skulle nog vara min lypsyl, får abstinens utan den ;)

2010-01-31 @ 16:45:56
URL: http://pinkielaady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0