Today

Chrille - Sarah, du ser annorlunda ut.
Sarah - Va nejj?
Chrille - Jo har inte du färgat håret?
Sarah - Näää?
Chrille - Nehe, men du ser annorlunda ut. Hehe :)


Något jag får höra iprincip varje dag nuförtiden, till och med chrille kom på sig själv med att ha sagt det "väldigt ofta" som om han kom på sig själv. Haha

Annars har dagen flutit på som vanligt, en otroligt tråkig samhälls lektion stog dock som sista lektion på schemat. Ja, vad har hänt med min kärlek till samhällslektionerna? Den kanske slutade när samhäll inte längre innehåller historia och religion. Ja det skulle jag nog tro hehe.
Imorgon för första gången i mitt liv kommer jag att börja 8 på en fredag. Känns måttligt lyckat, även en ny lektion står på schemat, DATAKUNSKAP. Tro mig, jag behöver.. Vet inte ens hur man trycker på ett bildspel på powerpoint (a.




Kommentarer
Postat av: fanny

nu har jag frågestund fråga vad du vill jag svarar på allt.

www.fannyfannyy.blogg.se =)

2010-01-14 @ 21:40:02
URL: http://fannyfannyy.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag berättade för dig att man trycker på f5 igår ;)

2010-01-15 @ 12:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0