Vardagsprat

Det blev bara en låt, för hur ska ja någonsin kunna välja mellan mina favoriter när jag vet att de ska portioneras ut olika dagar, vad händer när de tar slut? Ja då får ja ju ta till med lite äldre låtar som jag fortfarande älskar, nu menar jag självklart John Legend.

Nu ska ja ta och packa mina saker till skolan imorgon, börjar kl 8.00 med idrott. Taggad till tusen, eller inte..
Sedan vet jag inte hur skoldagen kommer att se ut då vi ska få våra nya scheman imorgon. Allt kommer ju att vara huller om buller nu. 
Hoppas att mor min har köpt en drickyoughurt  från coop, min favorit och det är nästan de enda jag kan få ner på morgonen då den inte är så tjock.

Well, nu ska ja ta tag i saker och ting!
Hörs senare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0