Danska?

Sitter nu, efter att ha jobbat två timmar utan avbrott framför datorn, och målar naglarna med ett genomskinligt lack som är stärkande. Känns även som att mina ögon är fyrkantiga och jag tänker på danska. Vilket jag inte gör ioförsig. När ja jobbade innan hörde jag mig själv sitta och läsa det som stod, på just danska. Fast, såklart lät det väl inte som danska, mer som skånska/engelska/svenska/danska någonting. Skrattat hade den som gått förbi mig gjort i alla fall.

Nuu ska ja fixa till håret så jag inte ser ut som ett spöke och skrämmer slag på alla man möter på stan. Efter det ska ja bomba sara med skyynda dig sms. Ja, det låter väl bra ;)?


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Okej, då hade du inte så långt till stan iaf. :)

2010-07-27 @ 17:42:27
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: ASIAT

vad har du gjort idag? ;D

kraamar :)

2010-07-27 @ 20:34:03
URL: http://asiat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0