Igår & Idag

Åkte in till staden igår och träffade Tommie. Där inne regnade det som satan & så kommer jag där i shorts och t-shirt. Äsch är det sommar så är det eller vaddå? ;)
Vi satte oss på timeout och åt och snackade igen oss på det senaste. Mycket härligt att träffa han igen. Sedan gick vi och bokade biljetter till Eclipse. Tyvärr hann inte Elias, som skulle hänga med, så vi ringde Sara och hon va snabbt på förslaget.

Bion va asbra tycker jag, den bästa av de 3. Kanske för att den var bättre gjord än de andra två? Det veet jag faktiskt inte, men satans bra va den i alla fall :)




Nu alldeles strax ska jag ta bussen in till stan och möta upp min efterlängtade vän Susanna. Ska in till vätterstranden och ah, sola och chilla. Kommer bli grymt & ikväll åker jag till skillingaryd och sova där. Hos Susanna då såklart :)

& snart beger vi oss också upp till Norrland för att hälsa på vår fina vän Becka och även gå på StorsjöYran!

Vill man ha tag på mig så finns jag på mobilen. Brukar ju vara så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0