In till staden igen.

Ska alldeles strax gå ner och lägga i det sista i väskan och ta bussen mot stan där jag ska möta felicia. Har inte sett henne sen vi slutade skolan, vilket var den 9 juni(?).. Så det ska bli otroligt kul att träffa henne igen. Måste även lämna in två böcker som jag lånade till skolan. Gick tydligen ut den 5/7 vilket jag säkert har fått en liten söt böter på nu. ouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuppppsss..

Ibland är det faktiskt bra att ha en lillebror som är större än en själv. Då kan man t.ex sno hans blåa addidas som dock är lite stor för mig. Men det spelar ingen roll för mig. Love it! Kör även på osminkat nu när det är sommar. Har inte haft smink på mig på lite över en månad vilket är otroligt härligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0