Marc Jacobs.

Skulle egentligen sitta och jobba nu, men man behöver en speciell dosa för att få fram ett lösenord som ändrar sig varje gång man ska in, ungefär som på banken! Så när jag ringde och frågade om jag kunde få koden så hade Micke glömt dosan. Men jobba ska ja göra om cirka en halvtimma, så det jag gör är iprincip att vänta på att han ska ringa med koden haha.

Senare idag ska jag åka till stan med Sara. Hoppas att man hittar något, är så jäkla shoppingsugen! Måste även sätta över lite pengar på kortet från mitt sparkonto, man vet aldrig hur mycket man kan hitta!
Efter stan sedan måste jag verkligen packa, och skriva ut yranbiljetterna. Men frågan är, vad satan ska man ha med sig?

Men nu ska ja ta tag i mitt liv och hoppa ur mjukisbyxorna och i ett par jeans. Då känner man sig helt plötsligt mycket piggare haha.

Nu när jag jobbar har jag faktiskt mycket roligare än vad jag hade på sveacom. När alla pratade i telefon och man själv väntade på samtal så va det bra att ha sin läppstiftspenna från Marc Jacobs(london). Sen självklart blev det bra mycket roligare när det kom roligt folk.


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Bor du på stan?



Tuff penna!

2010-07-27 @ 14:12:45
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0