They said everybody knows, everybody knows where we're going.

Har precis tryckt i mig god mat som bestod av grillning. Det måste seriöst vara livets mat på sommaren!
Kom i alla fall hem 7 hundralappar fattigare, men en tröja & ett par leggings & en stickad tröja & en mascara rikare. Detni! :)

Nu är det dags för mig att ta tag i packningen. Biljetterna har jag skrivit ut och dom ligger så fint här. Funderar på hur fasen jag ska få plats med allt jag vill ha med mig. Ett prio är regnjackan tyvärr, vädret visar regn!

Såhär skulle det kunna se ut när jag packar. Dock är det mycket rörigare i mitt rum samt att jag faktiskt inte ska på hajk! Så jag skippar kängorna, sovsäcken, ficklampan med mera. Det som däremot kommer ligga i väskan är tandborsten och tandkrämen :)


Kommentarer
Postat av: sarastille - vinn smycken för 200 kronor hos mig

ha en bra dag :)

2010-07-28 @ 08:10:52
URL: http://stiille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0