Trötter.

Kvällen började med att vi (jag&sara) mötte upp Elias, Michel och Hanna. Vi begav oss därefter mot georges där vi fikade och snackade allmänt. Efter någon timma där så "drog vi vidare" till Claras och tog en fika även där, latte är sååå gott på Claras. Lite senare kom även Lukas, som varit utomlands cirka 3 veckor. Härligt att se han igen!! Sedan kom även Anna och *** (nämner inga namn här!) och satte sig.
Det va en helt ok kväll, kände att jag va seg och trött så jag va kanske inte världens roligaste. Sen va det lite andra saker som faktiskt inte gjorde mig på humör helt enkelt...

Nu hade jag tänkt att fräsha till mig innan jag går och lägger mig. Om jag nu kan sova vill säga. Annars blir det lite tv. Kommer även upp en låt här snart, innan jag stänger av datorn. Det får ni inte missa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0