Underbart!

Igårkväll träffade jag som sagt Tina. Runt tio i sju gick vi och satte oss på Adelantes & satt där till klockan 11. ja, vi satt alltså där i 4 timmar och det var inte en enda tyst stund. Vi pratade heela tiden och hade så mycket att berätta, skrattade som satan gjorde vi också. Hon är verklgien en härlig tjej!

När jag kom hem kände jag för en gångs skull att jag va helt slut. Jag gick och tvätta bort mascaran, borsta tänderna och tvätta ansiktet och sådant, la mig i sängen runt halv 1. Tror ni inte att det sista jag såg av klockan va halv 4? Somnade säkert en halvtimma-timma efter jag kollat på klockan sista gången. Jag låg och vred och vände på mig i 4 timmar. Så jobbigt!!

Just nu ska jag i alla fall städa lite här på rummet, blev inte av i tisdags(?) då jag egentligen skulle det. Men blev lite stressigt mellan a6 och stan. Dammsugning blir dock imorgon då jag ska in till stan ikväll igen och träffa vänner. Underbart! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0