Underbara Paradis.

Ser inte ut som att det blir någon vätterstranden, varför ska alla jobba nu när jag har kommit hem? De som inte jobbar är på läger, har kanske halsfluss eller ska åka iväg med andra kompisar. Härligt!

i kroatien så (förutom att dö i solen varje dag, hoppa från klippor, träffa nya underbara vänner, bli stannad på stan av undrande kroater, bli smygfotograferade(!?!?), folk som kollat på mitt ben som om det vore jag vet inte vad, handlat vackra saker, strosat runt inne i staden i 45 grader sol, druckit cola på utecaféer, haft tjejsnack, varit sjuk, längtat hem, letat runt på vartenda affär efter en speciell choklad, vattenaerobics, fått choklad av Sebo, letat efter en viss glassort,  och mycket mycket mer..) ;

''firade'' vi midsommar

snorklade vi i vattnet. fanns massa fint i vattnet, och inte allt så fint som lömska fiskar.

åt vi på flera resturanger. här väntar jag t.ex på en underbar foccacia.

solade vi i det lite för varma vädret. (här solar jag inte, är helt utslagen, dels för varmen och för vätskebrist..)

besökt limski kanal. underbart vackert. insåg även att jag numera är kortast i familjen.

Tittat på hotellets Romeo & Julia. Luka står och mimar till Elvis - Can't help falling in love. Ska även tillägga att Luka är en vän som jag kommer fortsätta ha mycket kontakt med. Hur snäll som hellst! 

spelat volleyboll klockan 5 varje eftermiddag.

Skjutit luftgevär, första gången & mitt i prick. Luka höll i det hela, ibland Davor också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0