I like

Sådär. Nu är jag hemma & har haft två bra dagar nu.

Igår sov jag ju somsagt hos Susanna. Vi lagade Italiensk Kycklingpasta och det visade sig att jag inte är den enda som är skeptisk till att laga kyckling, rädd för salmonella.. Gott blev det i alla fall och efter maten gick vi upp och la oss i tv sofforna och kollade Glee följt av Yes Man. En skön hemmakväll helt enkelt. Sen snackade vi om massa som hänt under tiden jag varit borta och vad som kommer hända och lite så. Slocknade gjorde vi båda två runt 12 halv 1 skulle jag tro.

Runt tjugo över ett gick mitt tåg hem, som sedan blev lite sent så jag kom hem tjugo över två.
Efter lite fix och så bad jag pappa köra in mig till stan där jag mötte upp Elias och senare Mich. Mycket trevligt faktiskt. :)

Nu är jag hemma & har tänkt att vara det nu hela kvällen frammåt. Känner att jag är rätt slut i kroppen och huvudet. Kanske beror på min allergi som spökar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0