tid?!?

Att allt ska vara så krångligt med banken. Behöver flytta över lite pengar till ett e-sparkonto. Nej men det funkar inte för dig utan dina föräldrar måste ringa till er bank och säga att du får göra det. Iprincip så sa han i telefon. Ja menar hallå? Det är ju mitt konto?
Har mina anledningar till att spara just nu. Har planer framöver som kan komma sig kosta lite. Men för det kommer jag ha kul, riktigt kul!

I alla fall har jag redan varit ute i svängarna idag, var uppe på a6 med min bror och lämnade in spel. Varför jag åkte med vet jag egentligen inte. Men så kan det gå ibland. Nu är planerna i alla fall att städa inne på mitt stökiga rum och sedan duscha. Ska även ringa och boka handledarkursen till att få övningsköra. Detni! ;D
Efter det måste jag hoppa in i duschen och sedan ska jag in till stan för att möta upp Susanna och Felicia. Måste passa på att umgås med Fille när hon fortfarande befinner sig i JKPG. Hon flyttar ju alldeles för snart vilket är otroligt tråkit. Två av mina vänner flyttar i sommar, inget av det är ju kul.

Nej, nu är det dags att rappa på takten lite här. Känner att jag inte kommer hinna om jag sittar här så värst länge till. Skriver innan jag åker in till stan.

såhära såg det ut när jag servade i volleyboll.. = fastnade högt uppe i ett träd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0