Jag lever..

Ser att det inte varit mkt uppdatering här sedan i fredags, ingenting faktiskt.
Opererades i alla fall i fredags, rekonstruering av mitt ledband & på pappret stod det även att det var en dagsoperation (vi trodde att jag skulle hem samma dag..) slutade med att jag kom hem på måndagen pigg och glad. Speciellt över sprutorna man måste ta själv i magen varje kväll...

Nu har jag ett stoooooort skydd över knät, ett väldigt blått sådant & jag går på kryckor. Mitt knä är även det blåsvart, har aldrig sett sådana blåmärken innan kan jag lungt säga. Lite läskiga & att hudnerver gick av under operationen vilket har resulterat till ett område på mitt smalben (en frykant på ca 3 cm på varje sida) där jag inte känner något. Om någon skulle få lust att sparka mig just där, så skulle jag förmodligen inte känna det, i och med att jag inte ens känner när jag trycker fingrarna mot ;) (Susanna, få inga idéer här!!)

Det var väl allt? Nä juste, skenan (skyddet) ska sitta på i 6 veckor & jag kommer få ha på det aalllaa tre veckor i kroatien. Kul va!?


Kommentarer
Postat av: suuuuusannnnnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

hahahaah hade aldrig tänkt på det om du inte sagt något ;)

2010-06-11 @ 11:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0