Hektiskt!

Idag, ja vad ska man beskriva dagen med? Hektiskt tror jag sammanfattar det hela.
Dagen började med att åka in till Ortopedtekniska för att få ytterligare en skena (skyddet till knät), för att jag skulle slippa bada med den jag har nu. Efter det, hemmåt & väl hemma var vi i cirkus 10 minuter då vi tog bilden upp till a6 och handlade skor och lite sådär nödvändigt inför resan. Sen hem och slänga ner allt i väskan och fixa och trixa med det. Runt 4 åkte jag in till stan för att slinga håret & denna gången blev jag nöjd!!

Nu det senare vandrade vi runt inne på willys i någon timma och slängde ner saker i alla korgar och sedan gick vi även till konsum för att inhandla det sista. Har kvar att packa och det känns som att man kommer glömma något? hatar känslan i alla fall. 

Imorgon klockan 10 ska jag till råslätt för att plocka bort stygnen & efter det har jag lite till som ska fixas. Sedan är jag klar för start om man säger så. Måste träffa Sara en sista gång också. Måååååste!!  

12 (snart 13) års vänskap, min fiinaste vän♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0