15 min att fixa sig.

Förstår ni paniken man får när man vaknar 07.05 & bussen går 07.26?
Sprang i alla fall runt som en idiot här hemma i en kvart och lyckades platta håret, sminka mig, fixa mer och äta, sedan rusa till bussen som kom precis när ja hade 5 meter kvar. Vilket flyt!

Idag va skolan rätt okey den också, har fått reda på att det går magsjuka(!!!!) i skolan. Tror det är 4 elever och en lärare som har det. Så nu är det bara fram med desinfektionsgel & till att försöka att inte få det. Verkligen hatar maginfluensa, dör när jag tänker på det.


Något jag lyckades slänga på mig på 5 sekunder. Så såg jag i alla fall ut idag.
Skjorta - Mango(barcelona)
Lackleggings - Gina Tricot.
Bas Linne - Gina Tricot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0