Sol & Samhäll.

en skoldag från 8.00-11.40 är faktiskt heeelt okej !! :)
Tisdagar & Fredagar är de bästa dagarna jag vet, så härligt. Hela dagen började bra, även fast jag har börjat gå och lägga mig grymt sent nu för tiden. Igår gick jag och la mig runt kvart i 12, igen.. Men i morses va ja superpigg och fit for fight. Uppskattar allt jag gör och försöker samtidigt leva livet. Det gör allt lättare! ;)

Nu hade jag tänkt mig att sätta mig med Samhäll hemtentan som ska vara inlämnad på torsdag. Tro det eller ej, men jag är grymt taggad för att sitta med den just nu! Kan det vara solen som lyser ute tillsammans med en klarblå himmel som har fått mig på så gott humör just idag?

Min absoluta favoritoutfit i sommarvärmen; Vit body, ljusa jeansshorts, pumps/flipflops med detaljer & ett brunt skärp till bruna ben och armar! (Kroatien, 09.)


Kommentarer
Postat av: Moa ♥

fin blogg (:

2010-03-02 @ 14:05:04
URL: http://justanothername.bloggplatsen.se/
Postat av: zusanna

det där är inte sent :O

JAG har börjat lägga mig sent, typ vid halv 2 :(

2010-03-03 @ 10:12:12
URL: http://zusannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0