Starbucks in my ♥

När vi var i Spanien satte vi oss en dag på Starbucks coffe. Aldrig testat fiket & det är ju så omtalat så varför inte lixom. Beställer en latte och en muffins, tar en tugga av muffinsen och tänker: Fan va överskattat Starbucks är.
Tar en klunk av latten och ändrar tanken direkt till: Fan var UNDERSKATTAT starbucks är!
Det är det bästa latten jag någonsin druckit, helt ärligt. Synd att det inte finns i Sverige (om man bortser på den i arlanda för utrikesflyg..) Om ni gillar latte, tveka inte på att testa Starbucks alltså, kommer inte att ångra er :)

Med det sagt så tänkte jag meddela att jag ska fixa mig & sedan åka in till staden för att möta upp efterlängtade vänner som jag inte sett på nästan en månad! Det är grymt illa..
& jag saknar min fina vän Sara som ja inte sett på en vecka. Tack och lov att hon är en av de ja träffar ikväll. Min absoluta bästa vän.♥

Ha en bra lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0