Tandis.

Har varit hemma nu i 20 min & om 20 min så går min buss igen. Ska till råslätt och plasta tänderna (igen!!, börjar väl bli lite uttjatat nu kan jag tycka..), jobbigt att få göra det så många gånger kan jag tycka + att min tandläkare som jag haft sedan jag var liten har slutat. Så idag blir det en ny, vilket jag inte riktigt gillar. Men vad ska man göra lixom ;)

I alla fall så har jag lite att göra när jag kommer hem & jag måste nämna att mitt telefonsamtal gick superbra. Nu är det bara att hålla tummarna så har jag kanske ett jobb i sommar! :)

& dags för mig att gå, kanske är smart att borsta tänderna innan så de inte beklagar sig över det, måste ju vara rent när man plastar visst? :)



vita tänder är sjukt fint, kanske är bud på att lägga lite pengar på en tandblekning efter sommaren ? :)


Kommentarer
Postat av: Helene Victoria<3

Hei:) Jeg har gitt deg en 5'er på bikinien din og håpte du kunne gi meg en 5'er tilbake? :)



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=OKg0HlHs2RpSSHUpsuijAKRf#bikiniGallery



Jeg hadde satt veldig pris på det :)

2010-03-30 @ 23:36:02
URL: http://helenelicious.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0