I skolan. haha

Ibland kan det vara bra att ha med sig sin dator till skolan. Just idag är det nationella muntligt i engelskan, då det inte finns så mycket för de som inte snackar (jag bland annat) har ju mitt nationella på måndag. Så då drar man fram datorn och kollar runt lite. Anledningen till att den är med över huvud taget så är det tack vare det låga antalet datorer i skolan & det höga antalet elever (ja altså om man räknar på att en klass på 20 elever ska få plats vid 12 datorer..) & en dator var högst nödvändigt idag.

Annars kommer det nog inte hända så mycket idag. Ska hem till hundarna & sedan plugga. Har inte mycket i skolan nu, men ändå mycket. Det är rätt frustrerande haha.

Skriver mer när jag kommer hem. Lär ju få ta bussen snart hoppas jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0