iväg, igen!

Snart går bussen in till stan. Värst vad jag är ute mycket nuförtiden.
Ska i alla fall på vidareutbildning eftersom det är inte bara produkter & kombinationer man behöver lära sig. Det finns ett datorsystem & en telefon också. Så det tror jag står på schemat idag.

Sitter även med en kopp soppa haha! Äter aldrig det & tycker inte det är så värst gott. Men vad ska man göra när kylen är tom? Vill inte komma dit som igår, hade inte ätit på 6 timmar & blir hungrig det första som händer. Sitter i en och en halv timma innan jag seriöst håller på att dö haha. Fick precis då en paus & jag gick de 5 meterna till Mc och köpte mig en cheeseburgare. Sen klarade jag mig finfint resten av kvällen :)

Skriver lite mer när jag kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0