Jönköpings marknad.

Dålig uppdatering? Jo tack jag vet.
Var inte hemma på hela dagen igår. Kom hem vid 9 kanske, sen ut och träffa sara i en timma.
Igår var det i alla fall JKPGs marknad. Helt omöjligt att hitta något eller att ens komma fram. Fick i alla fall med mig produkter från bobbys serie hem & ett värmeskydd till håret.

& Ni skulle sett mig och susanna i hamnkanalen. I två bollar gick vi runt på vattnet! hahahaha eller gick och gick, trillade är väl det mest troliga hahaha. Det va så grymt kul. Har nog aldrig skrattat så mkt, eller i alla fall inte sen jag och beck spruta ner badrummet med bubbelbadkaret hoho.

Hade ett ärende hos en frisör också, fick en tid inbokad så jag blir lite fin i håret innan kroatien :)
vid 5 så vart det jobb & när ja kliver innanför dörren så säger tommy, åh vad bra att du kom. Du vet väl att vi börjar 4 på fredagar och slutar 8. Där står ja som ett frågetecken. Det hade faktiskt ingen sagt till mig ;)

Nu ska ja hoppa in i duschen och sen blir det lite fix och så i guess. Ska även ta hundarna på en liten kort promenix. Ikväll blire mys med tjejerna inne i stan & sedan Rix Fm festivalen. 

bilderna är tagna av beeeecka.
 
I bubblan/bollen, notera att jag är påväg till att trilla baklänges ;)

jag och flisan i en karusell. hahahahah ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0