måndag.

Hemma långt före många andra i klassen, vilket var skönt. Antar att alla har slutat nu;)
Skulle egentligen slutat 12.50 men vi fick gå lite tidigare de vill säga 12.00 :) & det visste knappt inga om mohah.
Skoldagen idag var allmänt lam & ja, engelskan gick snabbt, samhällen var helt okej i och med att Lag och Rätt är mycket intressantare än vad politik någonsin kommer att bli.. , studietekniken gick som vanligt otroligt efterblivet segt & tillslut matten då han gick genom lite saker samt att jag förklarade mitt prov för honom. Han förstod mig mycket väl och det var tur det. Annars vet ja inte vad jag hade gjort haha.

Nu ska jag släppa ut hundarna en snabbis på baksidan, och sedan ska jag ta tag i matteboken och nöta. Nationella på onsdag (slipper idrotten igen... YES) & det kan gå precis hur som hellst. Speciellt inte utan miniräknaren som vi fick i början av terminen. Inte alla som har en miniräknare för 2600 kr ;) (man får ju inte ha miniräknare på a-delen..)

Som sagt, hundarna behöver gå ut. ByeBye :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0