Phish Food.

Nu ska ja bädda sängen min & sätta mig bland alla kuddar med en sked i min Ben&Jerrys Phish food. Har inte smakat just den smaken innan så det kommer bli intressant. Har smakat Chocolate Fudge Brownie, Cookie Dough, Strawberry Cheesecake & Fairly Nuts. Favoriten bland dessa? Helt klart Cookie Dough (om man lägger på lite chokladsås på, annars helt okej), annars måste jag säga Chokladglassen!

Till denna förhoppningsvis goda glass ska jag titta på film & bara ta det lungt. Skulle egentligen ut ikväll, men det blev inte så. Ringde sen becka & snackade med henne. Men det va lite sent att hitta på något pga bussarna och lite så. Synd!!
Kan ändå vara skönt att bara vara hemma nu ikväll. Har inte varit hemma på sjukt länge. Imorgon ska ja sova hos min Becka med Susanna och vi ska ha riktig tjejkväll. Kan det bli mer mys :)?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0