rubrik.

Haft en mysig kväll med mina tjejer med massor av film och skratt :)
& jag tycker om er mycket!

Idag kom det en kille och kollade på min moped. Hoppas han vill köpa den så jag blir av med den. Var först lite tveksam, när han skrev till mig om jag ville sälja, i och med att jag inte själv visste hur mycket jag skulle köra. Snackade lite med Sara (hon jag skulle köra med isf) och hon sa till mig att det va smart att sälja den. Känner även själv att moppekörandet är borta om man säger så. Så det blir jag och sara på bussen i sommar. Gott :)

Ikväll ska jag förmodligen träffa Henke och Lukas. Vad vi ska göra vet jag inte än. Blir kanske till att hyra en film eller något. Vad vet jag :)

Nu hade jag tänkt att hoppa in i duschen och fräsha till mig lite. Skriver lite senare om vad som händer imorgon. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0