Sandy's

Matten struntade jag snabbt i & hakade på Elias förslag på en fika inne i stan. Ringde upp sara & tog bussen rätt snabbt in. Satte oss på sandy's & spenderade några timmar där. Kom hem för ca 20 minuter sedan. 
Mina vänner är fina & mitt liv i övrigt är helt perfekt just nu, känner mig otroligt lycklig och jag lever i stunden och inte i det förflutna. Skönt!

Nu ska jag ta och tvätta bort sminket och borsta tänderna, så man har det gjort senare. Alltid lika jobbigt att göra det senare haha :)



underbara sara höhöhö :D

smygfoto på elias, mohaha :)

kvart i 8, molnfri himmel & strålande sol. det är så det ska vara :D

Kommentarer
Postat av: Elias

Det var en mycket härlig dag måste jag nog med att säga :D

2010-05-19 @ 10:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0