Tisdag.

Satte precis mig vid datorn och kommer inte sitta mkt mer. Har tittat igenom lite matte, tjänat ihop en 100 lapp från att panta lite flaskor, varit ute med doggisen och ah nu ska jag städa iordning. Mitt rum är inte stökigt alls vilket är skönt. Men det ska dammsugas & dammas & moppas. Lite kompisar kommer hem imorgon till mig. Alltid lika trevligt.

Senare ikväll vid 6 ska jag gå upp till hovet och titta på medans mitt lag tränar lite & efter det blir det taktiksnack! Ser fram emot nästa säsong av innebandyn, då jag förhoppningsvis kan vara med om läkarna kan ta och rappa på lite.

Nej nu blir det städ, känner att jag är hungrig också. Greeeeeeat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0