Es un llamado de emergencia baby.

Idag hade vi först nationella i matte, del 2. Mycket lättare än del 1 tycker jag & det gick bra faktiskt. Hoppas på ett VG i alla fall :))

Hade även världens bästa datorlektion idag. Hur mycket skrattade vi inte då? Och hur kul var det inte att spela in både ljud och video? Haha jag dör så fort jag hör/ser någon av dessa. Även vår lärare tyckte det va kul & blev jätteglad över vårt arbete haha.

Nu sitter jag och försöker klura ut vad som går att hitta på inne i Jönköping en fredag för oss under 18. Det är så enformigt lixom. Har ju redan varit inne och fikat/ätit 2 gånger nu i veckan. Kör på den nyttiga stilen i know. Men jag bryr mig inte om att jag inte är den smalaste på denna planet. Jag har hellre former, bröst och rumpa än se ut som en planka!

Snart kommer ja lägga upp en låt som jag för tillfället inte kan sluta lyssna på. Jag kan hela utantill & allt, har lyssnat på den ett bra tag nu. Reggaeton är livet, visst :)?


Kommentarer
Postat av: Julia thor

Fika är ju livet, jag skulle iaf inte klara mig utan nåt sånt :o

2010-05-24 @ 15:16:41
URL: http://juliathor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0