Händelserik dag!

Cuz I know you want me baby, I think I want you too. I think I love you baby, I think I love you too.

Otroligt nödvändig skoldag idag, psykologi 8.00-9.10 sen hem. Imorgon kommer bli lika nödvändig med sovmorgon till 12.15 & då är det franska som står på schemat och sedan hem. Ibland är livet alltför bra haha!

Idag ska jag och Becka upp till a6 en snabbis vid två för jag ska på arbetsintervju, sedan ska vi gå till ekohallen och kika runt på lite grejjor och sedan tillbaka till a6 för att jag ska på en andra intervju på ett annat ställe. För en gångs skull har TVÅ ställen hört av sig, då jag lämnat på 4. Rätt bra eller hur :)? Får ju bara hålla tummarna att jag får något utav dom nu.

Snyggt det blir när fönstret är på höger sida och det blir superduper ljust på ena sidan.. visst?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0