Ännu en helg.

Det har faktiskt varit en rätt så händelserik helg. Igår åkte jag som sagt till eksjö för att fira Roffe. Träffade många kusiner och kusinbarn vilket var kul! Ida (som var med på kräftskivan) tyckte om mig lika mycket även idag och vi busade tills armarna gjorde ont haha. Sötnosen började gråta när Karin sa att de skulle åka hem, hon satt då i mitt knä och ville inte därifrån haha.

Idag så åkte jag till min vän Alma och pratade som inget förr. Tog igen massor vilket va mycket härligt. Vi stod ju varandra så nära innan men gled isär i och med att vi gick till olika skolor. Men förhoppningsvis kommer vi ses oftare nu..

En sjukt gammal bild i väntan på idrotten i förra skolan. Säkert 3 år sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0