BABABAH

Om sisådär 20 minuter ska jag försöka lyfta mig up ur sängen och sätta mig i bilen. Ska gå på handledarkurs för att få börja övningsköra, detni! Fast det mindre positiva är ju att jag mår asa dåligt och kursen är 3 timmar. Lycka till Sarah.

Skolan idag var härlig, mådde endast lite illa pga mina mediciner, slutade i alla fall med massage och innan dess hadde vi eget ansvar på lektionen så iprincip hela klassen drog till GT och handlade på flyttrean. Fyndade riktigt fina grejjer, det bästa va nog en kjol för ynka 29 kr. Ja, allt jag köpte, dvs 4 plagg kosta 29 kr. Sinnessjukt billigt!

hade ingen bra bild, blev en på min marc jacobs penna. woho! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0