En vanlig söndag?

Efter att ha väntat på bussen i ca 20 minuter så är jag äntligen hemma. Kom hem för sisådär en halvtimme sen. Va på a6 med Lukas och Elias, shoppade mössa och vantar och lite till. Vid 2 gick vi till bokia där Bingo Rimer var otroligt härlig va han faktiskt. Fotade L&E tillsammans med bingo, de köpte hans bok och jag fick i alla fall en kram haha :)

Bussarna gick olika vilket
gjorde så jag fick vänta själv i stan i ca 20 min i pissväder. Efter att Lukas hoppat på sin buss tänkte jag, a men jag går snabbt till mc och sitter där. Sagt och gjort, men jag halkar i en stor vattenpöl på vägen så det måste ha sett roligt ut när jag kom in dit helt dyblöt..

Just nu får en 200g marabou "trösta" mig, är frusen som jag vet inte vad. Ska även skriva om mitt CV och kvällen slutar med en bra film. Ha en bra kväll!

Elias, Bingo & Lukas. Bra fotograf va? pratar om mig nu... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0