Ett steg på vägen

Sitter för tillfället och tittar på Paradise Hotel. Underhållande program faktiskt :)

Idag slutade jag 10.25 och åkte hem för att iprincip vända. Vid 12 var jag inne i stan och kollade på kepsar/blommor och sedan åt lunch med bästa elias & lukas. Varje gång är en upplevelse.. ;) Vid kvart över två satt jag bänkad hos frisören och fräshade upp håret med både ett och annat klipp och en ny hårfärg. Har lite svårt att tro att det är jag i spegeln men det kommer väl? ;)

Har även bestämt mig för att börja leva lite nyttigare. Det vill säga äta mer frukt och sådant och skita i godis och chips höhö. Inte för att jag vill banta, men jag mår inte så bra av att äta onyttigt hela tiden. Så ska se ifall jag mår bättre av nyttigheter. Nog om det, nu back to Paradise Hotel.

Esmeé Denters ft. Justin Timberlake - Love Dealer♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0