Göteborg..!

Sådärja, nu hade jag tänkt berätta lite om vår lilla tripp till Göteborg igår som förövrigt var hellyckad!

Vi satte oss på bussen runt 9 och vid 11 var vi framme i Gbg. Vi sprang runt i alla affärer och ingen av oss kom hem tomhänta, tvärtom. Vi kom hem med massor av påsar som gjorde att armarna värkte! Jag kom hem 1500-2000 kronor fattigare men flera plagg rikare. Hittade blandannat en finfiin kappa/jacka på Zara och sedan lite jeans och tröjor. Är supernöjd!

Åt även lite mat när vi var där, en sisådär lunch på ett asiatiskt ställe och sedan en sallad på slimfood som va underbart god. Fick även ett ägg i min lilla sallad och det smakade apa och va som gummi. Så säger julia helt plötsligt; SARAH! Jag vill trycka i ditt ägg! (det va ju så man kände att det var som gummi..)

När vi kom hem, runt halv 9 så gick vi in till Sara och spelade Shrek haha, livets spel ju :o
& det måste ha sett rätt kul ut, i och med att alla 3 köpte likadana myzbyxor och hade dessa på sig. Förövrigt är det ju världens underbaraste mysisar!

Sara & Julia med alla världens påsar. Inte ens hälften av alla våra då vi stoppat påse i påse. Lyckat eller!? ;) Snodde bilden från Julias blogg och fler finns där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0