SNÖÖÖ

Är hemma idag också, mådde inte bra i morses så jag somnade om och vaknade runt halv 9. Tog lite heatlotion och helt plötsligt mådde jag bättre!? Tänkte först åka till skolan så att jag va där runt halv 10 men blev stoppad, bättre att vara hemma så att det inte kommer tillbaka direkt så jag måste åka hem igen. Ikväll vill jag i alla fall göra något som inte har med att sitta hemma och göra, är trött på att vara inne nu.

Glatt överraskad blev jag i alla fall när jag tittade ut genom fönstret och såg att det var vitt på marken. SNÖ! Trodde verkligen jag skulle hata när första snön kom men faktiskt inte. Känns bara härligt, höstmänniska som jag är.. (jag räknar inte detta som vinter.... vinter för mig är december-januari-februari-börjanavmars) Fast samtidigt känner jag mig 100 gånger blekare hehe..

Adam Ray- Gubben i lådan.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0