nuså!


Vart kommer du ifrån? :)
svar: Denna frågan får jag väldigt ofta faktiskt. Jag kommer från Sverige ;)

Vilka listar du som dina närmsta vänner?
svar: Denna va ju inte så svår, Rebecka, Susanna, Elias, Lukas, Tommie, Julia & Sara





Hur får du dina ögon att se så stora ut? Hur gör du för att få till dina ögonfransar så långa?
svar: Jag gör inget för att få mina ögon att se stora ut. Använder mig av mascara & jag har väldigt långa ögonfransar utan smink, så det är väl det ;)

Är du nöjd med dig själv, om inte, vad vill du ändra på och varför? :)
svar: Jag är inne i en sådan härlig period då jag inte stör mig på någonting haha! Fast jag skulle gärna vilja ha lite längre hår ;)

Vilka bloggar läser du?
svar: Jag läser mina kompisars bloggar (julia, julia, linnea, elias&lukas, rebeckas mfl.) men även Kenzas och Kissies lite då och då.

Öhhhh. favoritfärg? (blå eller?)
svar: Jag älskar ljusblå (babyblå) och även babyrosa. Gillar även turkos och brun!

Kommer du från grekland eller kroatien/bosnien? är jättenyfiken!
svar: Som sagt så får jag denna frågan väldigt ofta, speciellt frågan om Spanien/Grekland/Bosnien/Kroatien. Men som jag svarade på första frågan här uppe så är jag helsvensk.

Hur många hundar har ni egentligen? vad heter dom & vad är det för ras?
svar: Vi har två små dögulliga hundar, Xavi & Messi (döpta efter min lillebrors favoritfotbollspelare..) Messi är en blandning mellan papillon, cockerspaniel och bordercollie. Messi ser ut som en bandning mellan bordercollie och papillon.  Xavi (uttalas tjavi) är pudel, bordercollie och cockerspaniel. Hos honom ser man hur han ser ut som en cocker, men han beter sig som en bordercollie. De två är faktiskt halvbröder, de har samma mamma men olika pappor. Tänk så olika dom är! Xavi är på bilden till vänster och Messi till höger. Messi ser sjukt konstig ut på bilden..

Hahahahahaaaa Sarah vad är du, spanjor kroat du har fått höra mkt, :D
svar: jahaja becka ;) jag orkar inte skriva men om du inte vet så får du kolla uppe bland svaren hoho :)) Dryygis! ♥

mormor varför ser dina ögon så stora ut?
-de är för att ja ska kunna se dig bättre. jaha, :D men mormor varför har du så stor mun?
- de är för att ja ska kunna äta upp sig, mummmmmmmmmmmmms :D eheheheheehehehhehehehehhehehheheehhe
svar: susanna..............

Vilken är din favoritdisney film?
svar: Måste säga 3 stycken, det är Skönheten och odjuret, Den lilla sjöljungfrun och Ringaren i NotreDame.

Om du får välja, vart i världen skulle du få åka om du fick resan betald?
svar: Det skulle bli kryssning runt om i Karibien, med lite stopp överallt såklart!

Vad fint hår du har!! vad heter din frisör är det lätt att få tid?
svar: Tack så mkt. Den heter Hår och company och ligger inne vid juneporten i jönköping. Nja, man måste beställa rätt långt innan, väntetid ca en månad ;)

8 "snabba"
Höst eller Vår?
Kaffe eller Te?
Film eller Fest?
John Legend eller Ricky Martin?
Egenskaper eller Utseende? (på killar..)
Spanska eller Franska?
USA eller Australien?
Kärlek eller Pengar?
svar: Höst
Te
Film
John Legend
Egenskaper
Svårt val, spanska är lättast och franska är finast..
USA
Kärlek

vad tycker du om sverigedemokraterna?
är du politiskt insatt?
svar: jag är inte politiskt insatt men lovar att bli lite mer insatt när det är min tur att rösta. Vad jag vet är att jag inte tycker om sd.

Det kan ju knappats vara roligt att bo i Hovslätt? Var vill du bo istället!!
NÖJD?
svar: Ja lukas, nu är jag nöjd ;) Nä men jag är en stadsmänniska och vill bo mitt i smeten. Senare blir det nog en flytt till någon lite större stad, om inte så blir det i alla fall in till Jönköping.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0