15 september.

Hahahah, nyss vid frukosten skulle jag öppna en burk med metallock. Ni kanske vet vilka jag menar. I alal fall sitter den så hårt så jag står och kämpar i typ 5 minuter. Ger upp och ropar på min 3 år yngre bror. Han kommer ner och öppnar den som om det inte var något lixom. Förstår mig inte på det där jag.

Idag ska jag inte göra så jätte mycket mer än plugg. Har geografi som jag först och främst kommer göra, halva idag och halva imorgon. Klant som man kan vara glömde jag svenska referens grejerna i skolan. Så det får vänta tills imorgon. Har rätt mycket i skolan nu? Ska även hoppa av företagsekonomin. Så jäkla tråkig & väldigt onödig för min del.

Nej, nu ska jag ta och hoppa i något annat än pyamasen & sedan ansluta mig till böckernas värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0