Detta gick bra......

Jag dog. Jag va absolut inte redo för att springa runt hela munksjön, så det fick bli mindre än halva till och med. Gick runt med Rebecka, Clara & Albertina och snackade och kollade klockan hela tiden för att inte bli alltför sena. Sista biten, över bron sprang vi och kom i mål springandes 48 minuter efter att vi gett oss av. Duktigt ;)

Nu ska ja snart hoppa in i duschen och sedan ska jag sätta mig med franskan. Har glosor till imorgon och läraren kommer väl halvt halshugga mig om man inte har gjort det man ska. Lukas pratade även om gym ikväll, men jag vet verkligen inte om jag orkar. Är så jäkla trött & mina ben väger bly!

Mindre snack, mer action återkommer när jag kommit ut ur duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0